montyboy

Direktlänk till inlägg 23 april 2013

Tisdag

Av Amanda - 23 april 2013 21:00

 Hej Bloggen!

Idag har varit en lite bättre dag än igår, jag sov helt enkelt bättre inatt än igår natt. Men när jag kom på att jag skulle till uddetorp och ha teorilektioner hela dagen istället för att var på ridskolan hela dagen var väl sådär kul:/ men jag hade hästteori på morgonen och sedan matte sen luch och sedan stack jag hem för jag mådde inte så bra:(

När jag kom hem så la jag mig i sängen och låg där till typ fem då jag åt mat och fixade inför imorgon och sen ko kusinen och vi planerade inför helgen och föräldrarn planerade inför ett kalas och nu ser jag på Mot alla odssjälv för kusinen har åkt hem.

Nu får vi se vad morgon bjuder på:) ses imorgon:)

Bye Bye  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 1 april 2014 19:45

Alltså denna dagen hade ju kunnat sluta lite bättre än den gjorde, i alla fall skoldagen. eftermiddagen har varit ok då jag fått prata av mig och pappa ringde min mentor och pratade med henne. Jaja nu ska jag berätta vad min skoldag har beståt av. Nä...

Av Amanda - 1 maj 2013 20:15

hej bloggen Idag är det ju 1:a maj och jag har ingen skola förrens på måndag!!! Yippie!! Idag har jag slöat farmn till klockan 11 då jag tog en dusch och sedan stack jag till vilhemrogårdsmarknad och köpte några porslins figurer sedan kom jag hem...

Av Amanda - 29 april 2013 18:09

Hej bloggen!  Idag har jag varit på skövde ryttarförening och haft praktikvilket gick sådär bra för jag var asnervös så dagen har varit riktigt piss och nu är jag astrött.... bye bye ...

Av Amanda - 22 april 2013 17:58

   Hej alla underbara människor   Idag hade jag sovmorgon till kl.07:00 för jag började kl 09:00 i stallet. Dagen började med att jag mockade 5 spiltor medans Lisa ( den andra praktikanten) mockade resterande 6 spiltor, sen in med kraftfoder och ...

Av Amanda - 21 april 2013 18:30

Hej bloggen Nu har man suttit och fixat en header eller rättare sagt kusinen har gjort det åt min medans jag satt bredvid och sa hur den skulle se ut.detta tog någoon timme men jag är nöjd.Nu ska jag städa på mitt rum sen ska jag se på Ponnyakuten ...

Sök i bloggen

Presentation


hej jag heter Amanda, jag är en 16-årig rullstolsanvändare som älskar hästar, Yohio och The Ark.
På denna blogg kommer ni få ta del av min vardag som är allt annat än fläckfri.
Välkommen!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards