montyboy

Alla inlägg under april 2014

Av Amanda - 1 april 2014 19:45

Alltså denna dagen hade ju kunnat sluta lite bättre än den gjorde, i alla fall skoldagen. eftermiddagen har varit ok då jag fått prata av mig och pappa ringde min mentor och pratade med henne. Jaja nu ska jag berätta vad min skoldag har beståt av. När jag vaknade så skickade jag en garttishälsning till en vän vars barn fyller 2 år idag.

Efter det så klev jag upp ur sängen och fixade mig inför skoldagen. När jag satt och åt min frukost som bestod av yoghurt med flingor, en macka med salami och ett glas mjölk så tittade jag på aftonbladets app och fick se att min älskade idol OLA SALO!! jag blev superöverlycklig!!!!!! Sedan när jag kom till skolan så var första lektionen, Religion, och lunch sedan på våra lektioner under hela efterimiddag så bröt helvetet loss: Det var ju för tusan inte tyst EN sekund under de tre lektionern jag hade så när jag kom hem så hade jag sådan kraftig huvudvärk att jag bröt ihop totalt....

Nej, nu ska jag sluta klaga och titta på Ryttareliten som börjar 20:00 så hejdå För ikväll

<3<3


Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


hej jag heter Amanda, jag är en 16-årig rullstolsanvändare som älskar hästar, Yohio och The Ark.
På denna blogg kommer ni få ta del av min vardag som är allt annat än fläckfri.
Välkommen!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards